page_banner

Caratteristiche è Usi di Bopp Packing Tape

Caratteristiche è Usi di Bopp Packing Tape

A cinta di imballaggio BOPP hè fatta di film di polipropilene (BOPP) è rivestita da acrilica adesiva sensitiva à a pressione.Segundu à u differente spessore di u pruduttu pò esse usata in u pesu di a scatula di imballaggio di imballaggio, è secondu u cambiamentu di a stagione d'usu, sceglite. differente resistenza temperatura adesivu nastri tape.BOPP adesivu a causa di altu forza, pisu ligeru, vantaghji bassu costu, è pò cooperà cù machine à sealing imballaggio autumàticu, accussì comu a divintari lu mainstream di materiali imballaggio.

High tensile resistance, pisu ligeru, low cost.Facile à aduprà, hè diventatu u mainstream di materiali imballaggio.

Applicazione:adattatu per tutti i tipi di sigillatura è ligame, in particulare in u sigillamentu è l'incollatura di cartone, è pò cooperà cù a sigillatura automatica di a macchina di imballaggio (nastro adesivo BOPP);Forniture di imballaggio essenziali per tutte e industrie.

Materiali di imballaggio Topever hè una ricerca è sviluppu, pruduzzione è vendita in una di l'imprese di materiali di imballaggio, nastro di sigillatura, nastro bifacciale, carta di i Stati Uniti, nastro di carta kraft, cinta d'avvertimentu, cinta d'alta temperatura, cinta spugna doppia faccia, stampa. tape, nastri spiciali, film di avvolgimentu, cinta di imballaggio hè i prudutti principali di a cumpagnia.Dapoi u so stabilimentu, a cumpagnia hè stata custanti pioneering è innuvazione, cù sistema di gestione scientifica è perfetta, in a cumpetizione feroci mercatu, avemu sempre attenti à a qualità, prutezzione di l'ambiente è liggi è rigulamenti.Aderisce à migliurà a vendita è a rispunsabilità dopu-vendita, in i sforzi incessanti di tutti i culleghi, i prudutti da parechji clienti.

Usi principali:Cintura BOPP hà i vantaghji di a forza di tensile altu, pesu ligeru, low cost, non-tossicu è senza gustu, etc.. Cum'è materiale di imballaggio, hè largamente utilizatu in l'imballazione di scatuli di cartone, fissazione, ligame, sigillatura è cusì.I prudutti di a cinta di sigillatura sò fatti di materiale di basa di alta qualità, adesivu sensibile à a pressione di alta qualità è tecnulugia di pruduzzione avanzata, chì ponu esse largamente usate in diverse sigillature di cartone è uniamentu di superficia meticulosa per risponde à i bisogni di i clienti à a maiò parte.


Tempu di Post: 26-May-2022