page_banner

Tecnulugia generale di prova in l'industria di a cinta adhesiva

Tecnulugia generale di prova in l'industria di a cinta adhesiva

A cinta di sigillatura hè diventata un pruduttu indispensabile in l'imballu, ma per via di prublemi tecnichi, a qualità di a cinta di sigillatura prodotta è venduta da parechji pruduttori hè ancu irregulare.Allora chì duvemu attente quandu cumprà a cinta di sigillatura?Cumu pruvà a viscosità di a cinta di sigillatura?

Forza adesiva di a cinta adhesiva

U tester di ritenzione di cinta di u fornu eseguisce una prova di carica statica nantu à l'aderenza di a cinta adesiva, è cunta automaticamente u tempu chì a cinta pò tene sottu à una certa carica è temperatura per cunfirmà l'invechjamentu di a cinta adesiva.Tagliate una striscia di cinta larga di 1 inch è incollala nantu à a piastra d'acciaio inossidabile SUS # 304 specificata, rotula in avanti è avanti trè volte cù un rullu standard di 2 kg à una velocità di 300 mm per minutu, appiccà a piastra d'acciaio nantu à a prova. macchina, è aghjunghje u pesu specificatu, quandu a cinta cascà da a piastra d'acciaio, u timer conserva automaticamente u tempu di prova, chì hè adupratu per valutà a persistenza di l'aderenza di a cinta.

ritenzione di cinta

A macchina di prova di ritenzione di a cinta attacca a cinta à a tavola di prova, pende u pesu à l'estremità più bassa, è misura a distanza di scorrimentu di a cinta dopu un certu periodu di tempu.

Tack iniziale di a cinta di imballaggio

U tack iniziale di a mostra hè pruvata da l'adesione di a cinta à a bola d'acciaio quandu a bola d'acciaio è a superficia appiccicosa di a mostra di cinta adesiva sensibile à a pressione sò in cuntattu à breve termine cù una piccula pressione usendu u pianu inclinatu. metudu di rolling ball.Sta macchina usa a distanza di rollu di a bola d'acciaio nantu à a cinta fissata nantu à a piastra inclinata per pruvà a viscosità di a cinta per ghjudicà a so qualità, è registrà u numeru di boli chì ponu stà nantu à a cinta per più di 5 seconde.

Peel Strength of Tape

A macchina di prova di forza di sbucciatura di cinta hè una macchina di prova di prestazioni meccaniche per carichi statici, tensione, compressione, piegatura, cisura, strappatura, sbucciatura, etc. di strumenti è attrezzature per diversi materiali.I testi dannu risultati precisi - forza, allungamentu, forza di trazione, forza di buccia, forza di lacrime, forza di compressione è più.

A Cumpagnia Internaziunale di Shandong Topever insiste à scambià a qualità per a reputazione, sempre pruduce è trasporta prudutti secondu i bisogni di i clienti, è face un bonu usu di i prudutti per custruisce una marca cun centu anni di reputazione.


Tempu di Postu: Dec-24-2022