page_banner

Chì ci hè a differenza trà Opp Tape è Bopp Tape?

Chì ci hè a differenza trà Opp Tape è Bopp Tape?

In a vita di ogni ghjornu, avemu spessu in cuntattu cù a cinta trasparente, generalmente usata cum'è cinta di sigillatura è altri scopi di vita.

A cinta OPP hè polipropilene direzionale (film), vale à dì, polipropilene tensile, hè un tipu di materiale di polipropilene. Polipropilene orientatu (PP) hè un tipu di cinta adhesiva trasparente basatu in film di polipropilene.Havi i vantaghji di a forza di tensione elevata, pesu ligeru, micca tossicu è senza gustu, prutezzione di l'ambiente è larga gamma di applicazioni.

In fattu, sia a cinta BOPP sia a cinta OPP si riferite à a cinta di sigillatura.Tape BOPP hè un film di polipropilene stretch bidirezionale, chì hè ancu un tipu di polypropylene.That hè, in u stretching doppiu longitudinale è trasversale, cusì chì u rendiment hè statu assai migliuratu.
Cinta di sigillatura BOPP di alta qualità intelligente, migliurà l'imaghjini di l'imballaggio, una forte garanzia di qualità di imballaggio, cun film di polipropilene stretch bidirezionale BOPP d'alta qualità cum'è materiale di basa, dopu avè riscaldatu uniformemente acrilico adesivo sensibile à a pressione. , sigillatura liscia è altre caratteristiche eccellenti. U mudellu di marca, u testu è u simbulu furnitu da i clienti ponu esse stampati nantu à a film cù diversi stili è culori.

A cinta BOPP hà i vantaghji di una alta resistenza à a trazione, un pesu ligeru, pocu costu, micca tossicu è senza gustu.Cum'è un materiale di imballaggio, a cinta BOPP hè largamente usata in l'imballazione di imballaggi di scatuli di cartone, fissazione, ligatura, sigillatura è cusì.

A cinta BOPP hè una versione aghjurnata di a cinta OPP, sia l'ambitu di l'applicazione sia u rendimentu sò stati assai migliurati. A cinta BOPP pò esse aduprata in cinta adhesiva, saccu trasparente, film termosaldatura, etc.

Cinta di sigillatura BOPP di alta qualità intelligente, migliurà l'imaghjini di imballaggio, una forte garanzia di qualità di imballaggio, cun film di polipropilene stretch bidirezionale BOPP d'alta qualità cum'è materiale di basa, dopu avè riscaldatu uniformemente l'adesivo acrilico sensibile à a pressione.Cù una forte forza di tensione, pesu ligeru, alta aderenza, sigillatura liscia è altre caratteristiche eccellenti. U mudellu di marca, u testu è u simbulu furnitu da i clienti ponu esse stampati nantu à a film cù diversi stili è culori.


Tempu di Post: 26-May-2022